نشست استاندار خراسان رضوی با دختران نخبه استان روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل، جایگزین «پنجشنبه» شد وزیر خارجه بر تسریع اجرای توافقات روسای جمهور ایران و تاجیکستان تاکید کرد سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبرداد فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است آیت‌الله علم‌الهدی: مادر محور هویت‌آفرین خانواده است | تربیت و انسان‌سازی، رسالت ذاتی هلال احمر فرمانده نیروی زمینی ارتش: برآورد کرده‌ایم انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد سرلشکر موسوی در مشهد: با عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی عمر رژیم صهیونیستی زودتر به پایان خواهد رسید + ویدیو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل: آیا اکنون زمان مناسبی برای اعمال محدودیت‌ بر تسلیحات اسرائیل است؟ تروریست‌ها هفت کارگر پاکستانی را در گوادر کشتند دیدار جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر معظم انقلاب اسلامی + فیلم آیت‌الله علم‌الهدی: تولد فرزند، نقطه عطف زندگی زناشویی است | «فرهنگ‌سازی» و «حمایت»، دو راه حل بحران افزایش سن ازدواج طرح سامان‌دهی کارکنان دولت یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود تمایل ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد آمادگی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد
سرخط خبرها

آغاز برنامه‌های نماز عید فطر از ساعت ۷ در مصلی| نماز ساعت ۸ به امامت رهبر انقلاب اقامه می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۹۳۴۵
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
آغاز برنامه‌های نماز عید فطر از ساعت ۷ در مصلی| نماز ساعت ۸ به امامت رهبر انقلاب اقامه می‌شود
رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر گفت: برنامه‌های ما در جایگاه نماز به‌صورت رسمی از ساعت ۷ صبح آغاز و حدود ساعت ۸ صبح نماز به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام علی نوری صبح امروز درباره جزئیات برنامه‌ها اظهار داشت: بعد از سه سال وقفه ان‌شاالله نماز عید سعید فطر امسال به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلای تهران برگزار می‌شود. نماز عید فطر امسال با شعار «عید بندگی و همبستگی» اقامه خواهد شد. مسیر‌های منتهی به محل برگزاری نماز جمعه و تمهیدات ترافیکی از سوی راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد. سعی شده با همکاری شهرداری بنر‌هایی در سطح شهر برای اطلاع‌رسانی نصب شود و از ساعت ۵ صبح اتوبوس و مترو رایگان خدمت‌رسانی کنند.

رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر افزود: درب‌های مصلای تهران از وقت اذان صبح و ساعت ۴ باز خواهد شد و میزبان نمازگزاران هستیم. برنامه‌های ما در جایگاه نماز به‌صورت رسمی از ساعت ۷ صبح آغاز خواهد شد و حدود ساعت ۸ صبح نماز به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه خواهد شد و سپس ایراد خطبه‌های نماز را خواهیم داشت.

نوری تاکید کرد: تمرکز برای ورود به مصلی از درب‌های شمالی از بزرگراه شهید سلیمانی و ایستگاه متروی مصلی در نظر گرفته شده و درب‌های شماره ۱۸، ۱۹ و ۲۰ مصلی در ضلع شمال بازگشایی خواهد شد. همچنین توقف‌گاه‌ها و پارکینگ‌های وسیعی در ضلع شمالی مصلی در نظر گرفته شده تا مشکلی در پارک خودرو‌ها نداشته باشیم. مترو در زمان برگزاری نماز عید فطر در ایستگاه شهید بهشتی توقف نخواهد داشت و ایستگاه‌های میرزای شیرازی، شهید قدوسی و سهروردی جایگزین خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر تصریح کرد: مردم در زمان حضور در مصلی حتما مهر و سجاده همراه خود داشته باشند و از همراه آوردن وسایل غیرضروری پرهیز کنند تا در مبادی حفاظتی و انتظامی دچار توقف و ترافیک نشویم. از مردم می‌خواهیم از درب‌های شمالی وارد مصلی شوند؛ البته در سمت شرقی هم درب‌های شماره ۱۲ تا ۱۵ باز خواهد بود.

وی در خاتمه با بیان اینکه نماز عید فطر به‌صورت زنده از طریق شبکه‌های صداوسیما پخش خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما این آمادگی را داریم که اگر روز جمعه به‌عنوان عید فطر اعلام شد، نماز عید فطر را با آمادگی کامل برگزار کنیم؛ اگر این‌طور شود با برگزاری نماز عید فطر در مصلی تهران، دیگر نماز جمعه را نخواهیم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->